dbp

dbp

November 4-én ismét konferencia a Kreatívval!

2010. szeptember 28. - KaliDia

Összeállt a DBP és a Kreatív által közösen szervezett második könyvszakmai konferencia programja! (Részletes program és regisztráció a képre kattintva.)

 

Témák:

 

  • A szerző mint brand - A szerzői marketing szerepe a könyvkiadásban (Isabel Kupski, S. Fischer Verlag, Kelet-európai Irodalmi Program, felelős szerkesztő)
  • Tervek és véletlenszerűségek a kortárs irodalom kiadásában (Sárközi Bence szerkesztő, Magvető Kiadó)
  • DRM mítosz: mire jó és mire nem a másolásvédelem (Bodó Balázs kutató, BME Média Oktatási és Kutatási Központ)
  • A könyvpiac helyzete, ötletek, hogy jobb legyen (Walitschek Csilla ügyvezető igazgató, Libri)
  • Állami gondozásban az árva művek - európai válaszok egy amerikai kihívásra (A Google Books-projekt, dr. Gyenge Anikó, jogász)
  • Az e-könyvek forgalmazásának lehetőségei és buktatói Magyarországon (dr. Szemere Gabriella, Polc.hu és könyvkiadási vezető, Sanoma Budapest)
  • Közösségi oldalak és az olvasás kultúrája (A Facebook-világ, Szabó Gergely, a Webisztán blog szerzője)
  • Nyomdák a digitális világban (Nagy Béla, kereskedelmi vezető, Gyomai Kner Nyomda Zrt.)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dbp.blog.hu/api/trackback/id/tr532317724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása