A Kreatív Csoport legújabb konferenciája a DBP tanácsadói csapatával társszervezésben valósul meg, ahol elsõként próbálják meg bemutatni, milyen úton halad a könyvmarketing hazánkban és külföldön. A szakmai program azokkal a nemzetközi trendekkel, változásokkal foglalkozik, amelyek a digitális korral együtt járnak. Errõl két Skóciából érkezõ nemzetközi szakértõ: James McCall, az Edinburgh Napier University tanára és Prof. A.J.M Wheatcroft fog beszélni. A téma teljes körüljárásaként szó lesz a nemzetközi trendek magyarországi adaptálhatóságáról is, amelyrõl Káli Diána számol be.
A program másik részében a BME Média Oktatási és Kutatói központ kutatójától, Bodó Balázstól megtudhatjuk, milyen hatással van a könyvkereskedelemre a Google Books és a keresõmarketing.
Weiler Péter a Líra Kft. informatikai igazgatója arról fog beszélni, hogy milyen lehetõségei vannak az ekönyveknek a magyar könyvpiacon.
Megpróbáljuk körüljárni, mit jelent pontosan, hogy a közösségi média hatással van a fogyasztói kultúrára és a könyvterjesztésre, a téma egyik elõadója Mocsai Norbert, a Trendency ügyvezetõ igazgatója, a könyvterjesztésre gyakorolt hatását pedig Starcz Ákos, a Bookline vezérigazgatója ismerteti velünk.
A délelõtti programot Unger Zsolt, designer zárja, akitõl megtudhatjuk, mit takar a kifejezés: a könyv, mint brand, és hogyan építsünk fel egy brandet könyv esetében.
A nap folyamán azt is megtudhatjuk, hogy a vásárlói igények is változnak-e a trendekkel együtt, valamint hogy milyen formában jelenik meg az online marketing a könyvkereskedelemben. Errõl egy elismert szakember, Almási Katalin fog beszélni.
Bodó Zoltán, a Synovate vezérigazgatója Magyarországon még nem használt új online módszereket mutat be.
(via PRHerald)